KZeynepk esin67 benimde 28 haftada başı assaya dönmüştü doktor hiç bişey olmaz dedi bu haftalarda dönmesi normal dedi.siz kendi doktorunuzun dediklerini önemseyin bence.bide elle nasıl anladı onu anlayamadım