Hsynftm doktorlar kan akışının bebeğe sol taraftan daha iyi oldugunu söylüyorlar bende sağıma çok yatıyordum detaylı ultrason da bebeğin sağ böbreğime baskı yaparak genişlettiğini söyledi doktor sağa yatmamı yasakladı hep sola yat dedi ama uyurken sola yatıyorum uyanıyorum sağıma dönmüş oluyorum