HakunaMatata Hanımlar 38.haftadayım. Doğum iyice yaklaştı, heyecan yüksek 😊 Sezaryen olma ihtimalim var. Ancak hem ameliyat sonrası ağrıdan acıdan çok korkuyorum. Hem de sezaryen olursa göbeğim kalır mı diye korkuyorum. Tecrübelilerin görüşlerine ihtiyacım var 🌸
nevingny HakunaMatata zorunlu sezeryan oldum ilk hamileliğimde. Sezeryanın sadece ilk gün ve gecesi zor geçiyor. Sonrasında yürümeye başladıktan sonrası rahat. Ben 64 ile hamile kalıp 72 ile doğuma girdim. Lohusalığımın 3. Gününde külotlu elbise içine giyilen korselerden giydim. Göbeğim içine gitmişti. Şimdi ikinciye hamileyim 61 ile hamile kaldım şu an 75 kiloyum 🙈daha da bir buçuk ayım var ne olur bilmiyorum. Yine zorunlu sezeryan. İnşallah su gibi akıp geçer Allah yardımcımız olsun
Akturk93- HakunaMatata allahım hayırlı ve sağlıklı doğumlar nasip eder inşallah. İlk doğumum normal doğumdu ve inanılmaz kolay geçmişti 2 cm açıklıkla gidip 45 dakikada 11 cm açılmıştım 3. Ikınmamda da afedersiniz kucağıma almıştım. Ama ikinci doğumda 33 hafta da normal kontrole gitmiştim ve kalp atışlarının durduğunu öğrendim acil sezeryan oldum ve bebeğim küvezde 13 gün kaldı. Allah düşürmesin ama doğumun akşamına sırf bebeğimi görebilmek için sürüne sürüne ayağa kalktım. Burda tek çare sık sık yürümek inanın ağrıyı azaltmaya yardımcı. Tekrardan hayırlı doğumlar inşallah çok güzel ve sağlıklı bir doğum hikayen olur canım