Nrd34 benim de 12. Haftamda oldu. Eşimle bende kan uyuşmazlığı olduğu için anti D iğne vuruldum serum takıldı ve progestan hap verildi. Kanamam hastanede takip edildi. Ama kanama hastanede hiç olmadı eve. Geçtim bi daha da kanama olmadı. 30 haftalık suan hhiç bi sorun yaşamadım canım. Muayene ol mutlaka