Ckaragoz Kızlar dualaşalim yarın sezeryana giriyorum. 38+1 olduk. 3500 dü en son kontrolde. Çok çok heyecanliyim iyi mi emicekmi aklımda bir ton soru 🤲🤲🤲🤲
ege_ayaz_mom Ckaragoz Canım sağlıkla gelsin kuzu inşallah darisida bizim sezeryana inşallah ya çok heyecanlıyım çok sabırsızlık bir an evvel kucağıma almayi istiyorum hayırlısıyla🙏🤗
Asil_Egem Ckaragoz sizleri gördükçe çok mutlu oluyorum heyecanlanıyorum ama ben 28+6 daha çoooookkkkk var zaman geçer mi bilmiyorum rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰🥰🧿🧿
Zehraaa98 Ckaragoz bızımde 38 de 3600 dü 39 gıttık bugün 3400 olmuş😂bızımde cuma sezeryan ama neden oyle oldu kı ya