Liyaa marka asla farketmez. Ben doğum yaptığımda gümüş kapaklar çok pahalıydı silverette dışında da yoktu aventin plastiğini kullandım 2. Gebeliğim bunda da kullanıcam. Burda amaç meme illa yara oluyor bir miktar südyen atlet kumaşı değdikçe, göğüs pedi değdikçe yara tazeliyor. Kapak olunca değmediğinden yara kuruyup iyileşebiliyor. Bir tavsiyem daha olacak zeytinyağ ya da başka yğlar aürmeyin memenize bebek emerken yutuyor çünkü dokunabilir. Burda doğal adı altında soğan suyu bile sür diyen var mesela soğan suyu bebeği emmekten vazgeçirir.