Narina123 Merhaba arkadaşlar bugün 7+1 oldum kasıklarımda dağınık bir ağrı ve dolgunluk hissi var gibi bu normal mi 🤔
Narina123 Ysmgl1234 ben de 4 5 haftayken sanki oluyordu batma gibiydi sanki şimdi yine başladı bu sefer böyle dolgunluk var gibi değişik ilk gebeliğim anlam veremiyorum 🙄umarım herşey yolundadır 🙏🏻
Aleynaekdi Haftama kadar kasık ve bel ağrım olmuştu. Doktorum normal rahim kendini hazırlıyor demişti yürüyüş ev işi yapmayın derim özellikle elektrik süpürgesi 3. Ayım doldu hala eşime süpürge açtırıyorum 😅🤦🏽♀️