Haticesari Kızlar devlette randevu sıkıntısı olduğu için sürekli farklı doktora görünmek zorunda kalıyorum 38 haftaligim doğum şekliyle alakalı bisey demediler daha 2 gun sonra randevum var ne olucak nasıl olucak bilmiyorim varmı aynı durumda olan
Meu-19 Tam fikrim yok ama 38 hafta olumca muayne icin direk sira veriyolar yazmislardi burda birileri
Birpapatya4 Devlette öncelik normal dolum olduğu için sancı başlayınca acilden girebilirsin zaten o an hangi doktor nöbetçiyse yada alırsa o yapar doğumu normal doğumda devlette istediğin doktoru denk getirmek zor oluyor mesai saatim değil diyip çekiliyorlar
Haticesari Birpapatya4 çatı muanesi de yapmadı normal yapabilir miyim.yoksa sezeryan mı görünüyor bisey demediler bende korkuyorum yaa nasıl.olcaj diye