yagizinannesii yanı ben kızımda kullandım monteserı hep gelısımı ıcın faydalı hemde goruntu olark daha hos buluyorum ıstedıgınız ebattada yaptırabılıyorsunuz, kızımı 1 bucuk yasından sonra odasına gecırmıstım oglumu 6 aydan snra gecırmeyı planlıyorm oyuzden kullanıslı bence