Bugun kızımı gezdirmek için çıktım evden ☺️ yolda suyum geldi 🤦♀️ hemen doktorumu aradım sakin bi şekilde gel rahat ol dedi tabi benim suyum gelmeye devam ediyor Bi geldim 4cm açılma 14.30 da geldiğim hastaneye 17:15 de minakkımı kucağıma aldım. Dün de kontrolüm vardı ne ağrı ne sancı süpriz ile geldi yavru kuşum 🧿 rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah kolay doğumunuz olsun kızlar 🤲