Elifemirhan Kızlar 26 haftalığım bebek alt tarafıma çok baskı yapıyor karnım çok ağrıyor bu durumu yaşayan var mı aceba??
Emelg Elifemirhan yaa bende öle 26 dayım yaklasık 20 den beri vajinam da sancı var sanki o kemiğim kırılmıs gibi. Hareketletife aşağıda doktora söledim bişe demedi herhalfe erken doğjm riski olsa sölerdi benöde doğum pozisyonunda
Elifemirhan Syrnn Bende sanki bebek aşağı inmiş gibi hissediyorum çok afedersiniz sanki alttan çıkacak o kadar ki baskısı var
tatlican28 Rahim kısalığı herkeste farklı oluyor benim 3 cm sınır kısa ama tedirgin olucak bişey değil seninki de öyledir belki kiminin 4 cm olur kiminin 3,5 düşük riski olsa doktorun söylerdi yada erken doğum ağır kaldırma yükseğe falan uzanma
Elifemirhan tatlican28 Doktora gitmedim daha bu akşam yeni hissediyorum öyle bide baiım dönüyor bugün halı yıkamaya yardım ettim aceba ondan olabilir mi