Ben kendim yapicam tek içimlik türk kahvesi sipariş ettim isim yazılı madlen çikolata yaptırcam şimdiden erimesin diye doğuma yakın yaptırcam onuda ikisini şeffaf poşet alıp onun içine güzel bı kurdelayla bağliycam agzinida sunumluk olarak da kasa tarzı ekmekliklerim vardı onları kullanıcam yani içerisine hediyelikleri dizip tülle suslucem o kadar düşünüyorum şimdilik