Gamzeasaf21 Kızlar 28+6 haftalık gebeyim 2 gün bebeğimi hissetmedim acilen hastaneye gittim doktorum bebek makat pozisyonunda o yüzden hissetmiyorsun dedi korkuyorum aynı durumu yaşayanlar var mı .kordon dolanmasından korkuyorum