35 haftam da doktoruma gittim . 10 gün sonra gel doğumu konusucaz dedi . Bebek ters dönmüş kilosu boyu yerinde . Acaba gittiğimde tarih verirmi ? Normal doğum için musaitiz şuan . Sezeryanda tarih veriliyor ama normal doğum için verirmi bilemedim . Sizde böyle bı durum oldumu ? Çünkü normal doğum için müsait olduğundan 40 a kadar beklemez diye düşünüyorum . 38 haftanın içinde alır diye tahminim var .