Tmerve kuzum hamileliğin sonlarına denk geliyorsa kış çok iyi aslında insan hamileliğin sonlarında cidden çok sıcak oluyor umarım en azından biraz belki ısınırsın bende aynı şekildeyim alışkın değildim soğuğa da hamilelikten dolayı hep bi sıcak geliyor bana 😂 ozaman evde plates yoga yapabilirsin vücudunu rahatlatabilirsin bu şekilde ❤️