28 haftalık hamileyim Bugün doktora gittim. Ve bebeğin 2 hafta geriden geldiğini söyledi sağlığında Bi sorun görünmüyor dedi ama yine de tıp fakültesine Bi görün detaylı ultrasona gir dedi. Başka doktora gittim o ne diyecek diye oda aynısını söyledi. Cuma günü gidicem ama korkuyorum neyle karşılaşıcam diye böyle bişey yaşayan var mı endişeliyim 😔nolur dua edin 🙏🌸