birceefe Arkadaşlar öğretmen olduğum için aşı sıram geldi ama hala kararsızım etrafımda hamile olup aşı olanlar görüyorum nette de görüyorum sizler olmayı düşünüyor musunuz?
nurbanusan birceefe ben oldum ne olur ne olmaz diye. doktorum mutasyonlu virüs bulaşırsa gebeler çok ağır geçiriyor yoğun bakımlarda gebe sayısı artıyor dedi. Eşim de sağlıkçı enfeksiyon profesörlerine sordu onlar da olsa iyi olur demiş ben de oldum.
Candanesra birceefe bende çıkarsa teredutteyim sizin gibi siz hangi aşı oldunuz yan etki yaptimi bebeğiniz nasıl
Cordymordy birceefe olmadım. Doktorum sinovac olabilirsin demişti ama ben biontech tercih edeceğim için bekledim. Bugün oğlumu kucağıma aldım 17sinde de aşı randevum var kısmetse.
ftmnrdmrl Bende anaokulu öğretmeniyim 14 nisanda yani 17. Haftada biontech ilk dozumu oldum 1 ay sonra da 2. Dozumu oldum şuan 25.haftadayım her hangi bir yan etki vs yaşamadım hatta bebeğimin antikorlu doğma olasılığının yüksek olduğunu söyledi
ftmnrdmrl Candanesra hayır herhangi bir yan etki yaşamadım sadece 2. Dozu olduğumda kolumun üzerine yatmışım gece sabah kalktığımda çok az bir ağrı oldu o kadar ama emin olun tetenoz da daha çok ağrım oldu 🤦🏾♀️ onun için onu yan etki olarak saymıyorum bile 🙃