Oturduğunuz şehiri bilemiyorum ama yakinsaniz şiddetle İnegöl mobilyalarını tercih etmenizi isterim. Bütün markaların hepsi boş sadece para tuzağı. İnegöl mobilyacılar çarşısında sorduğum 6000 TL olan yemek odası takımını istikbal mağazasına sordum aynısını yapabilir misiniz diye , yapabilirlermiş aynı kalitede ama 3 katı fiyatına.
Ve mağazalarındaki ürünleri de kesinlikle beğenmiyorum çünkü İnegöl mobilyacılar çarşısındaki o mükemmel mobilyaları gördüğüm için diye düşünüyorum. Ama yinede sizin tercihiniz 🤗