Kizlar yarın 12. Haftaya giriyoruz insallah. 11+3 te doktora gittik. 5 cm bebegin boyu dedi.bizim için normal geldi. Ama ertesi gün esimin arkadasi bizim bebek tam 10 haftalik 7 cm demiş. Allah bagislasin tabiki onu kiskanacak degilim sadece merak ettim 11 12 hafta için bizim minnoş küçük mü acaba calisiyorum yeterince dinlenemiyorum, yemekleri bazen gecistiriyorum ,yavas mi gelisiyor die kafama takildi. Her cocuk farkli kabul ediyorum ama yetemiyor muyum acaba diye üzüldüm biraz. Sizinkiler kac cm oldu