Csknaz Eda98 valla bende sezaryen istedim canım 25 doğumum var nasipse normalden bende korkuyorum sezaryen de zor diyorlar hangi birine kulak asicagimi şaşırdım ama sezaryen e hazırlıyorum kendimi artık Allah dayanacak güç verdin artık hepimize 🙏
Eda98 Csknaz bnde 25 istiyorum bizim esimle doğum gün 25 😁 üçleyim dedim Bnde sezeryan katlanmayi göze aldım buna birde daha önce bıçak yemiş olmamdan daha yakınım sağ salim kucağına alırsın insllh