Minik_kalplim_ Hanımlar kış bebeğine uzun kol mu ? Kısa kol mu ? Zıbınlar alınmalı ? Bide ↉ ay kaç tane olmalı ? 😏
birceefe Minik_kalplim_ bende buradan bir şey sorayım hastaneden çıkarken bebeğe tulum mu yoksa takım mı giydirilir ? Göbek bağı için ikili takım önermiyorlarmış…