Elisammmbade 21 aylık oğlum var alikahya da doğum yaptım doğumuma da kendi doktorum girio yaptırmıştı çokta güzel ilgilenildi ,şimdi 2. Hamileligim özel bir polikliniğe gidiyorum ama ileriki zamanlarım da yine Alikahya da yaparım diye düşünüyorum, siz hangi hastaneye gidiyorsunuz