Arkadaşlar 4 haftadır CRP değerim düşmüyor.17 hafta olmak üzere.klomaks 1000 kullandım düşmedi idrar enfeksiyonuna bakıldı bir şey yok.bu hafta başka bir antibiyotik e geçtim yükselmiş ama düşmemiş.bu kadar ilaca rağmen düşmüyorsa ne yapayım bilemedim.başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz hangi bölüme gittiniz.anlamıyorlar neden yükseldiğini kafayı yiyecem artık ((herhangi bir şikayetim yok diş ağrısı boğaz ağrısı kovid gibi…)