Halimeege 10+1haftadayim,buaralar bulantim çok fazla oluyo,kabızlık oluşuyo bazen,su çok tüketmeye çalışıyorum,istediğim zaman yemek yiyemiyorum bide çünki 1saatde bazrn 2-3saatde bir bulantim oluyo,meyve,sebzeye daha çok önem vermeye başladım çünkü etin kokusu bile beni fena yapiyo🙆🏻♀️İnşallah yeterki sag-salim kucagimiza alalim yavrularimizi hepsi geçer❤️👼🏻