Fatma_kalkan Merhaba hayırlı akşamlar Ben daha yaptırmadım ikili testi zamanına var ama yaptıranlar varsa öğrenmek isterim. Yapılmalımı yoksa yapılmamalımı Arkadaşlar 👼🤰
GulcanDongel Fatma_kalkan ben yaptırmadım ama doktorum gerek görmedi.. 4lüyü istedi bi problem yoktu ama niye istedi bilmiyorum, aslında yaptırmasak daha iyi. İnsan çok strese giriyo.
GulcanDongel Fatma_kalkan bide bunların doğruluk payı çok az bazen yanıltabiliyomuş. Bi gerek yoksa yaptırmayın ben pişman oldum.
EceZ Fatma_kalkan yaptırdım ben doktorum seçenek te sunmadı . 3 lü yü istemedi. Ama cuma günü detaylı ultrason rand var. Onu da yaptıracağım 🙏🏻 Kesin sonuç vermiyor 2 li test evet ama bebeği inceliyorlar bilgi veriyorlar .
zeytinkiz Fatma_kalkan Sevgili annemiz aynı postu 2 sefer actıgınız için diğerini siliyoruz. Bilginize
Fatma_kalkan EceZ benim doktorum senbilirsin dedi. Kararı bana bıraktı. Kesin sonuç vermiyor diyen çok var evet. Peki nasıl yapılıyor