Fatma_kalkan benim önceki gebeliğim ikizdi ve ikizlerde yapılmıyordu ikili test yaptırmadım ama bebeklerimden birinde böbrekte parlaklık vardı belki yaptırsam orda çıkacaktı riskler sonucu değiştiremezdim ama en azından neden diye sorgulamazdım elimde tutunacak bir sebep olurdu kaybettiğimde şuan tek bebek bekliyorum inşallah yaptıracağım sonucu ne olursa olsun bilinmezlik yaşamaktan daha iyi bence ben de çok kafaya takarım sonucu eşim yaptırmayalım falan dedi ama bilmiyorum zaten bunlar kesin sonuç vermiyor sonuç kötü de olsa kendimi yiyip bitirmem yani siz de eğer etkilemez beni diyorsanız yaptırın bence. Rabbim sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin hepimize 🤲🏻