Sevgi_123 öncelikle şeker yüklemesini aile sağlığj merkezinde úcretsiz yaptırıp sonucu doktorunuza iletebilirsiniz. Gebelikte şeker yüklemesi yaparken kilo kilo glikoz almıyorsunuz, hiç şerbetli tatlı tüketmiyor musunuz? Birkaç dilim baklavayla eşdeğer vücuda giren glikoz. Yaptırmanız ve erken tanı sizin ve bebeğinizin sağlığı için önem arz ediyor. Özellikle bebeğinizde gelisimsel sorunlar, doğum sonrası sağlık problemleri olmasın diye yapılıyor bu test. Bir hemşire olarak tavsiyem yaptırmanız yönünde🌸