esra_gull 34+5 haftayım dün doktor kontrolünde bebeğim 3 hafta önden gidiyor ve 2900 gram çıktı doktorum böyle giderse sezeryan dedi ben de normal doğum istiyorum benn gibi olupfa normal doğum yapan var mı 🤔🤲🏻
Kbryns0131 esra_gull 39+3üm bennde doğum beklıyorum 🥰 rabbim saglıkla kucağımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲🏻 sorunu yorumsuz bırakmak istemedim
esra_gull Kbryns0131 i Allah hepimize sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻