Kızlar benim plasentam aşağıdaymış rahim ağzını tam kapatmıyormuş ama bulunduğum ilçedeki devlet hastanesinde ki doktorum doğumunu ben yapamam deyip şehir hastanesine yolladı bugün gittim bi doktor bulup ultrasonda baktı gayette normal dedi doğum kanalından uzakta dedi başı kanala yakındı yani doktorun yapsın dedi dedim ki eğer doktorum yapmam deyip tekrar yollarsa size doğumumu yapar mısınız dedim orda yapamayız dediler çünkü dedim başka doktora git o diyen doktora gitme dedi🙄 özeller de dünya para napcam şaştım kaldım acaba eşini çocuk yukarı çekti de devletteki kendi doktorum anlamadı mı 😏