Herkese selam! Arkadaşlar gebeliğimin 20. Ve 23. Haftalarında iki kez seyahat etmem gerekecek. Yani git-gel toplamda 4 kez uçağa binmeliyim. Bugün doktoruma sorduğumda araba değil uçak tercih etmemi önerdi. Aramızda mutlaka seyahat eden vardır, nelere dikkat ettiniz, bir sorun yaşadınız mı aydınlatırsanız sevinirim 😇