Mumy01 valla alkışlıyorum sizi 👏👏 ne olursa olsun hepsinin kendine göre zorluğu var ama şu genişliyormuş eskisi gibi olmuyormuş diyenlere bir türlü anlam veremiyorum eskisi gibi oluyor bende normal doğum yaptım kesimde var ama sezaryen ile bunları mukayese etmek nasıl bir şey aklım almıyor olabilecek şeyler evet ama sezaryenin risklerinin yanında devede kulak kalır diye düşünüyorum sezaryen olmak istiyor olabilirsiniz (keyfi sezaryen olmak isteyenler için) ama sırf sezaryen olacaksınız diye içinizi rahatlatmak adına normal doğuma neden bukadar kulp takılıyor, adı üstünde “NORMAL DOĞUM” normali bu.