Kızlar 29 hafta oldum bugün kontrolüm vardı. Bebeğimin kilosu 1500 gram çıktı boyu 40 cm. Kız bebek. Doktor iyi dedi kilosu için bende çok kilo almadım 5 kilo aldım tek göbeğim çıktı. Yediklerin hep bebeğine gitmiş dedi doktor. İnternette biraz baktım fazla gibi geldi sanki bana. Sizlerin bebekleri nasıldı bu haftalarda ?