47zeynep47 47zeynep47 ben çok çektim bu üç keredir doktor patlatıyor halen yine çıkıyor farklı bir yonteminizi veya tedaviniz varmı aynı aciyimi çekiyoruz
ktnzehra49 47zeynep47 benim ilk gebeliğimde vardı canım kürtaj olacağım zaman onunda alınmasını istedim ameliyatla alındı ve çok şükür tekrarlamadı bi arkadaşım hep doktora akıttı aldırmaya cesaret edemedi senede 2 defa tekrarlıyo
Heather 47zeynep47 var tedavisi, gümüş nitrat koyuyolar kanala, sonra o kanalı alıyolar. Lokal anestezi ile basit bi işlem. Tek çözümü bu. Doğumdan soradüşünebilirsiniz bence. Diğer taraftada var aynı kanaldan sıkınrı olmuyor fizyolojik olarak.
47zeynep47 Yagmr000 bana da bişey demedi hamielsin diye yine tekrarlar dedi geçen bendee sıcak suyla sabah akşam yıkadım çok aşırı şişmişti patladı bende doktorun sıktığı gibi kan ciikincaya kadar siktim canimmcikti ya😔🤧
Yagmr000 47zeynep47 malesef çok zor birşey 😑 benim 2 hafta arayla tekrarlamış ti üstüne birde tahriş oluyordu ayağa kalkınca öyle bir yanıyor du ki anlatamam acilde enjektör ile çekmeye çalıştı olmadı çok kötüydü sonra kanımda enfeksiyon çıktı herhalde o enfeksiyon böyle dışarı attı kendini