phd-anne KZeynepk benim ilk doğumum olacak. Haftaya 35.hafta olacak kontrolümüz var. Herhalde o zaman bakar. 32de bakmadı. Çatı muayenesi daha sonra oluyor herhalde değil mi?
Ozge890 KZeynepk 30 haftamda girdim nstye erken doğum riskim olduğu için doktorum pazartesiye randevu verdi galiba her hafta gidecem bilemedim her gittiğimde mutlaka nstye giriyorum bi kac dk