Benim 16+'dan beri iki göğüsümden de süt geliyor öyle az da değil kıyafetimden geçip elime koluma üzerime geliyor.Fark ettiğimde kan da geldiğini gördüm.Doktorum beni Genel cerrah bir profa yönlendirdi.Anlamadığım için elle muayene etti ve gebelik olduğu için radyasyondan ötürü başka türlü bakamayacağını ve kanamanın süt kanallarındaki et ben ya da kanserden kaynaklanabileceğinden bahsetti.Takip etmemi ve devam ederse doğumdan sonra tekrar gelmemi istedi.Şimdi göğsümün birinde kitle oluşmuş onu fark ettim.Bu tarz bir şey yaşayan oldu mu?