KardelenYunusEva Arkadaşlar sezeryan istiyorum ama genel anestezi inşallah gerek olmaz şu an 7 aylık hafif sancılar var inşallah pozitif doğum geçer Aranızda olanlar varsa nasıldı ağrılar kaç gün sürdü teşekkürler
Hllhnmm KardelenYunusEva canım zaten sıkıntılı bi durumun yoksa hastalık vs genel yapmıyolar artık spinal oldum ilk oglumda oyle korktulugu gibi olmadı cok sukur 5gün sonra iknci olacagm bakalm bu nasıö gececek
KardelenYunusEva Hllhnmm Maşallah peki sonda mı sontaa mı ne varmış onu takıyorlar mı yoksa nasıl oluyor ondan çok korkuyorum normalde çok cesur biriyim ama canım bir tuhaf geliyor sende taktılar mı herkestemi takıyorlar
Hllhnmm KardelenYunusEva şöyşe diyim benim acil sezeryan oldugu için suni sancıdam hemen sonradan girdim ondan canlı takıldı sonda cok agrılıydı ama uyusturduktan sonra takılıyormus normalde ondan korkma