Kızlar merhaba,
Bugün su gibi akıntım oldu 2-3 defa üst üste hemen wcye gittim peçeteye pembemsi kan geldi ama yoğun değildi 7 haftalık hamileyim doktorumu arayıp anlattım problem olmadığını hamilelik süresince bu kanın görülebileceğini rahim genişlediği için olduğunu anlattı 1 haftadır progestan fitil olarak kullanıyorum geçen hafta muayenemde hiç bir problem yoktu şu an da da bu kan kahverengiye döndü çok çok azaldı ama kasık ağrım devam ediyor regl i ağrısına benzer bir ağrı ama daha hafifi.Bu kasık ağrısından korkmalı mıyım? Benimle benzer şeyler yaşayanlarınız illaki olmuştur yardıma ihtiyacım var.Evde tekim eşim vardiyalı çalışıyor sabah gelecek gece kötü olmam umarım 🙏