Kbracaaa Bebeğin 16-17. Haftalarda aşağıda olması ne kadar normal ne zaman çıkar ve çıkma ihtimali varmı tecrübeli annelerden yardım bekliyorum ve çıkması için neler yapabilirim
HilalYlmz Kbracaaa valla ben 22 haftalığım ama bence hala aşağıda gibi yani ben hareketlerini göbek deliğimin oralarda bazen iki parmak altında hissediyorum bunu bi sorayım Dr