Merhaba hanımlar 20 haftalık hamileyim ikili tarama testim düşük risk çıktı üçlü tarama testimde yüksek risk çıktı bugün detaylıya girdim bebeğin kordonunda 3 damar olması gerekiyormuş var iki damar varmış Buda % 20 ihtimalle down sendromlu dedi doktor beni bi aydınlatır mı bu durumu yaşıyan