Kbryyy
Annelik öyle bir şey ki bebeğine kıyıp da özene bezene binbir hevesle yaptığın bebek odasında bile yatıramıyorsun. İlk 2 yıl bebek ölümlerinin fazla olduğunu düşünürsek ( boğazına dil kaçması , tükürük kalması, tıkanma vs )Gözünün önünden 1 dakika ayırmıyorsun zaten ilk 2 yıl emzirme ve diğer tüm ihtiyaçları için saatte bir kalkılacagından bebek odası hiç kullanılmıyor bile sonrasında ise 2 yaş sonrası geldiğinden çocuk odası telaşına düşüyorsun . Hepsi ayrı ayrı masraf bunların. Ki asıl masraflar bebek doğduktan sonra başlıyor . Oyun odasıydı içinde Oyuncağıdır, masasıdır sandalyesidir kaydırağı, atıdır yürüme arkadaşıdır , mama sandalyesidir, aktivite masası vs . . Ben şuan kızıma hem oyun odası hem de çocuk odası yapacağım diğer odasını boşaltmam gerekiyor .
Bütçeniz ve imkanınız var ise tabiki yapın ama hakkını vererek kullanamayacağınızı ve 2 yıl sonra çocuk odasına geçiş yapacağınızı düşünerek karar verin .