Kylk 13.haftadan beri ense kalınlıgı cıktı özel devlet heryere gittim perinatolojiye. Amniyosentez önerdiler riskleirnden dolayı istemedim. Rapor yazıldı perinatoloji tarafından onunla Ümraniye devlete gittim. Fetal DNA yapıldı. 21.haftada yaptırdım garanti sonuc cıksın diye. Şükür temiz geldi 5 haftada cıkıyor sonuc. Şimdi çam sakuraya gidiyorum ama dogum akadar perinatoloji bakacak bana raporları oldugu için. En son bebegın fiziksel yapısı oldugunda karar verildi. Başka sorun yoktu zaten.