Selda-28 Merhaba 15 haftalık hamileyim sürekli kendimi dinlemekten bıktım artık , mesela karnım agrıyor neden , bacağım agrıyor neden .. acaba bebeğime birsey mi oldu ? gibi düşüncelerden bıktım, benim gibi olan varmı? Yoksa bir tek ben mi böyleyim
Salihsaliha Daha önceden kaybınız falan mı var, maalesef ben de öyleyim. Önceki kaybimda yaşadığım ağrıya benzer bir ağrı gelse hemen ne oluyor acaba diyorum, normalse Dr degilde de hep kaygılı geciyor
Selda-28 Salihsaliha gecmıs olsun. Yok bir kayıp yaşamadım daha önce ama sanırım panik var, kendimi çok dınlıyorum ve bır yerım ağrıdığında acaba bebeğe birsey mi oldu diye sürekli düşünüyorum 🤨😧
Kbracaaa Ah hemde nasil o kadar evhamliyimki bir tek ben böyleyim sanıyordum her ağrıyı birşeye yoruyorum ve bu çok zor inşallah rabbim ferahlık verir