Kızlar ben doğurdum kara böceğime kavuştum Allah’ıma şükür darısı isteyen herkezin başına 🌸🙏🏻 Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın 🐣 en son buraya yazmıştım kızlar doğum sancısı mı diye burada çoğunluk hamile diye cevap alamadım happy kidse yazdım herkes hastaneye koş dedi ama yurt dışındayım gitsemde muhtemelen geri çevireceklerdi pandemi vs evde Çek sancılarını meselesi ☺️ Çok uzun tutmayacağım hikayeyi şöyle benim hikayem çok çok aşırı pozitif değil benim daha çok başı ve sonu pozitifti 🐣 07.06 sabaha karşı 4 te uyandım tuvalete diye ama belimde ve karnımın alt kısmında değişik bir ağrı vardı daha önceki ağrılar gibi değildi neyse ben kasılma sayarı açtım 7 9 dakikada bir geliyordu bazen 15 dakika düzensizdi sabahı bekledim ve saat 9 da uyumuşum sancılar geçmiş 🥺 bi uyandım saat 12 öğlen sancılarım vardı ama 20 dakikada bir neyse bekledim bu arada midem bulanıyor su bile içemedim hamileliğin başından beri 20 kilo alan ben 🤣 Neyse o ara hastane evde kalın dedi saat 20:00 gibi nişanım geldi aradık hastane bekleyin dedi çünkü nişan geldi sancı gitti🤣 eşim işten geldi akşamdan yorgunuz uzandık dedim uyuyalım ne olur ne olmaz yattık biz sancılar 6 dakikaya rahat çekilmiyor sancılar diye soldan sağa dönerken suyum geldi saat 00:30 ta hastaneyi aradık bi gelin dediler ama sancılar hala 6 dakikada diye geri dönebilirsiniz dediler bi gittik hastaneye 5 cm açıklığım varmış neyse bi nst bağladılar sancılar iyi ıkınma hisside geliyo yavaştan doğumhaneye gidin dediler gittik yavaş yavaş bi gittik serum falan takacaklardı çünkü iyi değildim kuvvetim yoktu epidural sordular evet dedim dokturu beklee1 saat dediler doktor geldi tam epidural olucam açıklığım 1 saate 10 cm olmuş 🤣ben şok saat 02:00 epidural yapmadılar ve ıkınmalar başladı bebeğim başı biraz yan duruyormuş ıkınsamda gelemiyordu 4 saat ıkınma sonucu 06:05 bebeğimi vakumla çekmek zorunda kaldılar 😕 ama çok şükür iyiz ❤️ Kesik yoktu ıkınmadan yırtık olmuş küçük ama yinede dikmek istediler ve uyuşturmadan evet o an hissetmezsin diyenler haklıymış 🤣 doktor vakuma dayanan dikişe nasıl dayanamaz dedi ve 2 adet dikiş attı o ara kara böcek 🦟 kime benziyor diye tartışmaktan anlamadım bile 🙈 ve evet nekadarda ağrı acı cekseniz bebeğinizi kucağanıza aldığınız saniye unutuyorsunuz ☺️ Hastanedeyiz hala vakumdan başında kızarıklık var diye kalın dediler ☺️ Dün yorgunduk tüm gün uyuduk ama bu gün tam gaz devam ediyoruz bu arada eşimle ikimiz bakmayA çalışıyoruz 🙏🏻 Yurt dışındayız pandemi vs kimsemiz yok ☺️ Uzun oldu hakkınızı helal edin 🥰 Allahım bir avazda kurtarsın herkesi inşallah 🐣