Merhabalar kızlar. Benim gibi olan varmı? 6 haftalığım Betahcg 19 bindi iki gün sonra 17 bin oldu ama kalp sesinide ilk bugun duyduk. Ve kese küçük 5 hafta 3 günlük kadar büyümüş ama bebek 6 haftalık kadar büyümüş içine sığmıyor kesenin. Böyle durumlar yaşayan varmı pıhtılaşma sorunum varmış kese o yüzden büyümüyormuş oxapar kullanıyordum 3 haftadır yinede bi gelişme olmadı doktorum bugun dozunu artırdı ilaçların. Bilgisi olan yazarsa sevinirim