Lule Aynı dertten muzdaripiz hatta bende tartışma başlığı açacaktım bu konuyla ilgili. Ben tesettürlüyüm be normalde de hep salaş giyinirim zaten. Hatta kendim terzilik yapıyordum kendime yakın çevreme kıyafet dikiyordum kendime o kadar salaş şeyler diktim ilerde hamile kalırsam giyerim diye ama bu kadar kilo alacağımı hiç düşünmemişim tabi. Şu an 30 haftalık hamileyim ama görenler doğuma çok az kalmış herhalde diyorlar ya ikiz mi diye bile soran oldu karnım o kadar büyük ve 15 kilo aldım zaten. Kısacası dolabımdaki
hiçbir kıyafetim olmuyor bu yüzden dışarı çıkamıyorum asosyal oldum resmen. Demin bile eşime söyledim beni çarşıya götür bi şeyler alıcam diye 😂😂 ayakkabı bile olmuyor şık terlikler alıcam. İnşallah bulurum. Size de tavsiyem internetten almayın çünkü olmama ihtimali var ya da kumaşı kötü olur yaz mevsimindeyiz sizi terletir koku yapar en iyisi gidin kendiniz görerek alın.