YeterK 5 ay oldu fiyatta değişiklik olmuş olabilir ya da ben de yanlış hatırlıyor olabilirim. Sancının bir kısmı evet yatakta geçiyor çok iğrenç bir şey. Nst bağlamaları gerekiyor nedense yatırmak istiyorlar, bir de suni verildi bana damar yolu açık olduğu için yat yat diyorlar ama bunun dışında kötü hiçbir şey yaşamadım ben. O raddeye gelene kadar sancımı da ayakta çektim, nst için 1-2 dk yatıp kalkıyordum. Elle muayene ediliyor evet ama çok nazik ve güleryüzlülerdi öyle hor davranış olmadı beni yıpratan hiçbir şey olmadı. Doğum sırasında da bildiğimi unuttuğum o halimde bana sürekli çığlık atma enerjini harcama ıkınmaya odaklan vs şeklinde sakinleştirici ve yönlendirici konuşuldu. Burada doktorum çok önemliydi açıkçası ben ondan aldım gücümü diyebilirim. Fatma ersana gidiyordum ben.