[bilinmeyen] bak o magazalara girince zaten icin gidiyo almayacaksan bile alasin geliyor orasi kesin oyle guzeller ki. Ben de zor tuttum kendimi ama arkadasim tum soylenenlenenlere ragmen dayanamayip almisti magazaya gidince. O da etkiki oldu ben de gitti park yatak aldi sonradan cocuk karyolaya yatmadi cunku bos duruyo oda. O yuzden tuttum kendimi.
Zaten kendi yasayamadiklarimizi hep cocuklarimiz yasasin istiyoruz ama kullanamayacagin seylere para harcamaktansa cocugun icin cok daha faydali seylere harcayabilirsin. Esya, kiyafet, çul çaput aslinda hepsi gecici zaten cok cabuk buyuyorlar. Butceleri zihinsel ve bedensel gelisimlerine katkida bulunacak noktalara kanalize etmek daha akilci ve faydali olur diye dusunuyorum. Allah saglikla kucaginiza almanizi ve guzel gulucuklu gunlerde kullanmanizi nasip etsin 🙏
Bu arada ben 28 de her seyini hazirlamistim nolur nolmaz diye. 15-16 da almaya baslamistim.