Anneler merhaba. 27.haftada şeker yüklemesi yaptırmıştım. Şekerim çıkmamıştı. Fakat 31.haftada doktorum rutin kan testi istemişti. O testte şekerim yüksek çıktı. Anlam veremedik. Şekerim yokken bir anda şekerim çıktı. Bunun şeker yüklemesi ile bir ilgisi olabilir mi? Malumunuz şeker yüklemesi konusunda doktorlar ikiye bölünmüş durumda. Bi kısım yapılması taraftarıyken, bir kısım yapılmaması taraftarı. O yüzden bende endişeye düştüm. Şekerim yokken neden çıktı acaba bi anda?