Guzel anneler🤗24+3 günlük hamileyim göğsümden süt degilde halk arasinda agız sutu denilen şey geliyor ve bugun gogus uçlarım aşırı acımaya başladı atledimi yukari dogru kaldirdigimda daha fazla acıyor sebebi ne olbilir acımaması icin ne yapabilirim ❤️