Merhaba Arkadaşlar ben şuan 12+4 deyim ama dün ultrasonda 11+6 çıktı yani 4-5 gün bebeğim gününden geride. Aslında bu başından beri böyle oyüzden geç döllenme diye düşünüyorum ama gününü tutması için ne yapmam lazım yiyecek içecek önerileriniz var mı böyle geride olup sonradan gününü yakalayan var mı tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim 😞